myttarna

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

McDonalds

Av Myttarn Svensson - 24 oktober 2009 00:16

 

Kom precis hem från McDonalds, och ja.. det var rätt mycket folk där, som vanligt så kände man varenda person som var där.. det blev att gå runt och säga hej till allihopa och naturligtvis var det rätt många tjejer som kom fram och stötte på en. Han knappt äta upp min mat, fick gratis mat och är lovad till det i ungefär 2-3 år till nu eftersom dom av misstag drog 1 miljon kronor för en cheeseburgare, vilket jag inte tyckte var särskilt okej. Fast ja, jag fick inte tillbaks pengarna därför får jag hur mycket mat jag vill i dessa åren.. Skrev även en låt på gitarren när jag var där, tog väl runt 5 minuter.. den är lovad att komma upp på radion / skiva före jul. Peace!

 
 
Ingen bild

"GingsterN" tuff nu vah?

24 oktober 2009 00:22

Linka myspace!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myttarn Svensson - 23 oktober 2009 15:12

Jag svär, dom går inte att lita på alls.. jag kan inte fatta att allting händer mig, det var såhär att jag gick in till banken för jag skulle sätta in miljonen jag vann på lotto på morgonen när jag köpte min dagliga takeaway kaffe.       Så ...

Av Myttarn Svensson - 22 oktober 2009 22:04


Ni vet troligtvis inte vem jag är, och jag vill inte avslöja någonting för det hade inte varit sådär häftigt.. men jag har en bild på mig själv. Tjejer ni kan väl skriva någonting fint i gästboken? ;)     ...

Av Myttarn Svensson - 21 oktober 2009 22:00


Jag ville starta med att välkomna er till en utav, utan att skryta.. bästa bloggarna på evigheter! Iallafall, back to topic.Idag har varit en hyffsat lugn dag ändå, gick runt på stan och gled utan mycket att göra, helt plötsligt u...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards