myttarna

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Myttarn Svensson - 21 oktober 2009 22:00


Jag ville starta med att välkomna er till en utav, utan att skryta.. bästa bloggarna på evigheter!


Iallafall, back to topic.
Idag har varit en hyffsat lugn dag ändå, gick runt på stan och gled utan mycket att göra, helt plötsligt utan förvarning flög det fram sisådär 10 stora starka män med jag vet inte riktigt vad dom hade för vapen men dom var rätt stora... okej sjukt stora, iallfall dom flög fram och skrek saker till mig som "**** *** *******" och så vidare, ja ni förstår väl nu

att det var svärord som dom skrek mot mig. Jag backade dock inte undan, jag tänkte.. större och mer personer har jag väll klarat av innan, så jag gick fram till dom och skrek "VA DET NÅT ELLER?", hah.. dom backade såklart undan som ni kanske förstod själva! en sisådär 10 sekunder senare kom samma killar fram fast med backup och spöade verkligen skiten ur mig, jag låg 34 dagar på sjukhus och fick helikopterskjuts hem MED sjukhussängen, det var chill.
Tog en kaffe på det och glodde family guy! rätt nice! (Jag myttar inte, jag svär!)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards