myttarna

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Myttarn Svensson - 23 oktober 2009 15:12

Jag svär, dom går inte att lita på alls.. jag kan inte fatta att allting händer mig, det var såhär att jag gick in till banken för jag skulle sätta in miljonen jag vann på lotto på morgonen när jag köpte min dagliga takeaway kaffe.


 


Så ja, jag blev oerhört glad för att jag hade vunnit så mycket pengar så jag sprang allt jag kunde till banken det första jag gjorde.. bara slängde kaffet i luften för att spara tid, när jag var där och sa att jag skulle ta ut pengarna så ja det gick finfint tills det att det var överfört, så gick jag ut för att kolla mitt konto belopp.. det låg på -1 miljon kronor, jag fattade ingenting så jag gick tillbaks till banken och frågade vad dom har gjort med mina pengar, och varför jag låg minus 1 miljon.. det enda dom sa var att dom var tvungen att ränta på pengarna som jag satte in, men fan.. hela beloppet? jag fattade ingenting, så jag skrek som fan på dom bara skrek högt.. jag lovar folk från England ringde mig och undrade vafan jag gapade över, iallfall så fick jag tillbaks pengarna och nu sitter dom fint på mitt kontokort. Det har varit en hyffsat normal dag ändå om man tänker på allt annat weird som hänt mig, men det tar jag inte idag det får komma senare! Peace out.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards